Holland Food Service en Zorggroep Charim zijn na een aantal jaren van samenwerking gekomen tot een verdere intensivering en uitbreiding van het partnership.
De samenwerking dateert al van 2010, maar de afgelopen periode is er gezamenlijk volop aandacht besteed aan het verder vormgeven van ‘Lekker Verantwoord eten en drinken’ in de breedste zin van het woord.
Jurriaan van Wezel, Manager Facilitaire Dienst, geeft aan: “In de nieuwe samenwerking wordt verder gekeken dan alleen het leveren van alle producten voor een verantwoorde en lekkere invulling van eten en drinken. Hoge mate van bewoners- en medewerkerstevredenheid en een geborgd integraal en aantoonbaar voedselveilig proces, passend bij de beschikbare financiële middelen. Maar ook continu leren en trainen zijn belangrijke pijlers voor de succesvolle samenwerking.”
Jeroen Kamerbeek, Directeur Klantbeleving: “Zorggroep Charim hebben wij de afgelopen jaren leren kennen als een gedreven en positief ingestelde organisatie met oprechte aandacht voor de bewoners. Wij zijn dan ook trots dat wij als familiebedrijf de juiste partner op het gebied van eten en drinken mogen zijn voor de komende jaren. Met onze rol als partner dragen wij bij aan het ‘gelukkig ouder worden’ bij Zorggroep Charim.”
Tom van Rekum is, als Adviseur Woondiensten en Gastvrijheid van Zorggroep Charim, nauw betrokken bij het optimaliseren, vastleggen en uitrollen van het proces. “De afspraken over de samenwerking zijn vastgelegd in een Service Level Agreement, zodat beide partijen weten wat zij van elkaar mogen en kunnen verwachten. Holland Food Service heeft een unieke online managementtool om de effecten van onze samenwerking te evalueren. Dit is een handige en welkome aanvulling. Wij zijn namelijk gezamenlijk verantwoordelijk voor het eindresultaat!”
De implementatie van het nieuwe concept wordt de komende periode verder uitgerold over alle Charim-locaties in o.a. Zeist, Veenendaal en Rhenen.